Αρχική Σελίδα / Home
Περιεχόμενα / Contents
Κάτω / Down

Εκπαιδευτικό Λογισμικό

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

“ΛΟΓΟΝΟΣΤΗΣΗ”

Ενισχυτική Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας

με Γλώσσα Υποστήριξης τη Ρωσική

ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ: Ι.Ε.Λ.

Α) ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Β) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

  1. Διάλογοι:
  1. Εκφράσεις:
  1. Λεξικό:
  1. Γραμματική:
  1. Ορθογραφία:
  1. Χάρτης:
  1. Επίδοση (βαθμολόγηση) των μαθητών:

Βέβαια πρέπει κάποιος να απαντήσει σωστά σε ένα τουλάχιστον παράδειγμα άσκησης, για να πάρει την ίδια σχεδόν (υψηλή) βαθμολογία. που θα συμπλήρωνε και αν είχε απαντήσει σωστά σε όλα τα παραδείγματα της άσκησης.

Η βαθμολογία αποθηκεύεται χωριστά για κάθε μαθητή, σε βάση δεδομένων. (Το πρόγραμμα για να επιτρέψει την είσοδο σε έναν χρήστη του ζητάει τον κωδικό ασφαλείας του).

Γ) ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

Δ) ΒΑΣΙΚΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ

 

Ε) ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  1. Οδηγίες παντού διαθέσιμες προφορικά και γραπτά (με δυνατότητα επιλογής)
  1. Στο Λεξικό: “ωτορινολαρυγγολόγος”: συλλαβισμός: “ω-το-ρι-νο-λα-ρυγ-γο-λό” (οι υπόλοιπες συλλαβές δεν χωρούν να εμφανιστούν).
  1. Το λεξικό δεν περιέχει όλες τις λέξεις (π.χ. στο “αυτός” βγάζει την πρώτη καταχωρημένη “αυτοδιοίκηση”.
  2. Η επεξήγησή της (έτσι όπως δίνεται) μπορεί να γίνει κατανοητή από ένα παιδί;

  3. Με το θεσμό της τοπικής αυτοδιοίκησης, οι πολίτες παίζουν ενεργότερο ρόλο στη διαχείριση των υποθέσεων του δήμου ή της κοινότητάς τους.” (Λάθος στίξης - κόμμα)
  1. Πάντως δίνει συνώνυμες και αντώνυμες λέξεις, όταν υπάρχουν·
  2. π.χ. αυχένας - σβέρκος

  1. Σε άσκηση (κατανόησης) με συμπλήρωση κενού σωστά δέχεται ως ορθές τόσο τη φράση “στην Άννα” όσο και το “στην Άννα να γίνει μέλος της ομάδας ανακύκλωσης”.
  1. Δε δέχεται ως σωστά τα “άΝΝΑ – Αννα – άννα…”

ΣΤ) ΓΕΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Αρχική Σελίδα / Home
Περιεχόμενα / Contents
Πάνω / Top
                                                12.I.2001 - Ανέστης Α. Σταυρίδης