ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΜΟΣ ΠΕ14.01 : Καλώς ήλθατε στις ιστοσελίδες μου στο σχολικό δίκτυο!!!

Επιστροφή στη σελίδα Ε2                                                              

Επαγγελματικό Λογισμικό στην ΤΕΕ:

Επιμόρφωση και Εφαρμογή

Συζήτηση για το Διαδίκτυο

Προσθέστε ΥΠΕΡ και ΚΑΤΑ της χρήσης Διαδικτύου για τους μαθητές

ΥΠΕΡ (οφέλη)

ΚΑΤΑ (κίνδυνοι)

Ενημέρωση (πολιτική, αθλητισμός, παιδεία κ.λπ.)

Προώθηση βίας, νομιμοποίησή της

Υλικό (κείμενα) σχετικό με μαθήματα

Άκριτη προβολή πορνογραφικού υλικού επικίνδυνη γιατί ευνοεί  την απαξίωση της ερωτικής πράξης, αποσυσχέτιση από συναίσθημα και προώθηση ανώμαλων σεξουαλικών συμπεριφορών

Βίντεο, εικόνες, αρχεία ήχου, εμπλουτισμός διδασκαλίας

Παιδική πορνογραφία, κίνδυνος έκθεσης ανηλίκων που παρασύρονται

Εγκυκλοπαιδικές γνώσεις (αναζήτηση πληροφοριών)

Καταπάτηση ανθρώπινων δικαιωμάτων

Αναζήτηση βιβλιογραφίας

Προπαγάνδα πολεμική, πολιτική,  θρησκευτική κ.ά.

Διαδραστικό υλικό (ενεργός μάθηση)

Κλοπή χρημάτων (υποκλοπή πιστωτικών καρτών, απάτες σε πωλήσεις, dialers κ.ά.)

Επικοινωνία με μαθητές, καθηγητές, ανθρώπους σε άλλες πόλεις – χώρες

Κοινωνική απομόνωση

Έκφραση μέσω ιστοσελίδων, αναρτήσεων και σχολίων σε blogs

Χωρίς όρια και ηθικούς φραγμούς έκφραση που μπορεί να προσβάλλει 

Διασκέδαση (μουσική, κινηματογράφος κ.ά.)

Καταπάτηση πνευματικών δικαιωμάτων

Αγορές βιβλίων, CDs, εποπτικών υλικών δυσεύρετων ή σε καλύτερες τιμές

Εθισμός παθολογικός

Εξοικείωση με Η/Υ, δεξιότητες χρήσης και προγραμματισμού

Προβλήματα υγείας (μυοσκελετικό, μάτια κ.ά.)

Προωθούνται σύγχρονες επαγγελματικές επιλογές σχετικές με Η/Υ / διαδίκτυο

Κόστος σύνδεσης με Διαδίκτυο

Υλικό επαγγελματικού Προσανατολισμού (μονογραφίες επαγγελμάτων κ.λπ.)

Υπερβολική παροχή άχρηστου υλικού και δυσχέρεια εύρεσης αξιόπιστων πηγών πληροφόρησης

…………………………….

Οικονομικά κίνητρα της πλειοψηφίας όσων έχουν παρουσία στο διαδίκτυο, παροχή χρήσιμου υλικού μόνο με πληρωμή

…………………………….

…………………………….

…………………………….

…………………………….

…………………………….

…………………………….

…………………………….

…………………………….

…………………………….

…………………………….

 

Επιστροφή στη σελίδα Ε2