ΕΡΕΥΝΑ

 Κεντρική σελίδα Συζήτηση Π.Σ-Επ. Δικαιωμ. Αναζήτηση

                      Σκοταράς Νίκος
                      Διδάκτωρ Ε.Μ.Π
                      Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12(
Β' Αθηνών, Ανατ. Αττικής και Κρήτης)

 

[Υπό κατασκευή]

Στη σελίδα αυτή θα δημοσιεύονται διάφορες έρευνες, σχετικές με την εκπ/ση και ειδικότερα με την ΤΕΕ. Επίσης θα οργανωθούν ανάλογες δημοσκοπήσεις.

ΕΡΕΥΝΑ ΑΣΚΗΣΕΩΝ

"Χαρτογράφηση των αναγκών του Μηχανολογικού Τομέα των ΤΕΕ"
(Απρίλιος 2003
)

http://pi-schools.gr/download/lessons/tee/mechanical/xartographisi.doc


"Ζήτηση μηχανολογικών ειδικοτήτων μέσω των μικρών αγγελιών - ενδεικτική έρευνα"(Ιούλιος 2002)

http://pi-schools.gr/download/lessons/tee/mechanical/aggelies.doc


ΕΡΕΥΝΑ Π.Ι ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗ Τ.Ε.Ε

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΤΜΗΜΑ ΤΕΕ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
Ολύμπιος Δαφέρμος, Σύμβουλος ΠΙ

 

Αγ. Παρασκευή 28 Ιουνίου 2005

 

ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΤΕΕ
ΣΤΑ ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ – ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ


 

1.      ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Στην έρευνα πήραν μέρος 402 μαθητές της  ΤΕΕ.
Από αυτούς οι  381 ήταν μαθητές της Α΄ τάξης ΤΕΕ και 21 μαθητές της Β΄ τάξης.
Προέρχονται από πέντε ΤΕΕ.
Το 1ο ΤΕΕ Αθήνας (115 μαθητές), το 9ο ΤΕΕ Αθήνας (32 μαθητές) το 4ο ΤΕΕ Χαλανδρίου (27 μαθητές), το 1ο ΤΕΕ Ρόδου (172 μαθητές) και το 3ο ΤΕΕ Ρόδου (56 μαθητές).
Από τους 402 μαθητές που διανεμήθηκε το ερωτηματολόγιο 33 δεν απάντησαν σε καμία ερώτηση και για αυτό δεν συμπεριλήφθηκαν στον υπολογισμό των αποτελεσμάτων.
Το ερωτηματολόγιο κατάρτισε ο Ολ. Δαφέρμος, σύμβουλος ΠΙ, την διανομή και συγκέντρωση των ερωτηματολογίων στα  σχολεία έκαναν οι σχολικοί σύμβουλοι Ε. Κακάρογλου και Ν. Σκοταράς και η συμπλήρωση τους έγινε με ευθύνη των διδασκόντων καθηγητών.
Την επεξεργασία των αποτελεσμάτων έκανε ο Μ. Στραβοπόδης.
Η έρευνα διεξήχθη το διάστημα Απριλίου-Μαΐου 2005. 

 


2. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

 

Η έρευνα αποσκοπεί στην αποτίμηση του επιπέδου γνώσεων των μαθητών της ΤΕΕ, κυρίως της Α΄ τάξης, στα απλά μαθηματικά.
Οι γνώσεις αυτές, είναι μεγάλης σημασίας και απολύτως απαραίτητες, τόσο για την παρακολούθηση των Μαθηματικών και των μαθημάτων ειδικότητας μέσα στα ΤΕΕ, όσο και για την επιτυχή ένταξή τους στη σύγχρονη επαγγελματική και κοινωνική ζωή.
Το σύνολο σχεδόν των ασκήσεων του τεστ προέρχεται από το βιβλίο των Μαθηματικών της α΄ τάξης του Γυμνασίου. Επελέγησαν οι πιο απλές ασκήσεις κάθε ενότητας. Εκτός από τις ερωτήσεις 4 και 11 οι υπόλοιπες απαιτούν, αποκλειστικά, γνώσεις δημοτικού σχολείου, τα βιβλία του οποίου περιλαμβάνουν ασκήσεις αρκετά δυσκολότερες από αυτές του παρόντος τεστ.

 


3. ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΕΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑ ΕΡΩΤΗΣΗ

(Π.Σ.Α.=Ποσοστά Σωστών Απαντήσεων)

 

1.  Να υπολογίσετε τα αθροίσματα:

 

α)  84,7 + 19,5                                              Π.Σ.Α. 86,72%

 

β)  1,009 + 1,76                                            Π.Σ.Α. 83,20%

 

2.  Να υπολογίσετε τις διαφορές:

 

α)  5,8 – 1,9                                                  Π.Σ.Α. 86,18%

 

β)  42,6 – 17,7                                              Π.Σ.Α. 78,86%

 

3.  Να υπολογίσετε τα γινόμενα:

 

α)  7,5 × 2,7         Π.Σ.Α. 68,02%       β) 8,5 × 100      Π.Σ.Α. 78,05%

 

γ)  7,09 × 1,3       Π.Σ.Α. 64,13%        δ) 630 × 0,1     Π.Σ.Α. 72,90%

 

4.  Να υπολογίσετε τις δυνάμεις:

 

α)  131                Π.Σ.Α. 96,92%         β)  2                      Π.Σ.Α. 76,15%                       


γ) 
0,12              Π.Σ.Α. 45,38%

 

5.  Να γίνουν οι διαιρέσεις:

 

α)  9,1 : 2,5       Π.Σ.Α. 59,67%

 

β)  98 : 1,2        Π.Σ.Α. 58,31%

 

 

6)  Να συγκρίνετε με το 1 καθένα από τα κλάσματα:


   α)                1/3 Π.Σ.Α. 46,88%         β)         Π.Σ.Α. 45,26%
 
  γ)                Π.Σ.Α. 42,28%       δ)           Π.Σ.Α. 45,53%


  ε)            Π.Σ.Α. 56,37%

 

7) Να βρείτε τα αθροίσματα:

 

α)        Π.Σ.Α. 76,15%    β)         Π.Σ.Α. 40,65%

 

γ)         Π.Σ.Α. 42,01%

 

8. Να βρείτε τα γινόμενα:

 

α)  ×         Π.Σ.Α. 13,04%      β)       Π.Σ.Α. 14,95%

 

γ)      Π.Σ.Α. 22,28%      δ)        Π.Σ.Α. 20,38%

 

(Σημείωση: Στην ερώτηση αυτή σαν σωστές απαντήσεις θεωρήθηκαν εκείνες στις οποίες τα τελικά κλάσματα ήταν απλοποιημένα)

 

 

 

 

 

 

 

 

9) Τα παρακάτω κλάσματα να γραφούν ως δεκαδικοί αριθμοί:

 

α)               Π.Σ.Α. 58,27%           β)          Π.Σ.Α. 63,69%        γ)             Π.Σ.Α. 62,60%

 

10) Σε ένα σχολείο φοιτούν 200 μαθητές και μαθήτριες. Οι μαθητές είναι 80 και οι μαθήτριες 120. Ποιο είναι το ποσοστό

α) των μαθητών                                                   Π.Σ.Α. 34,88%

β) των μαθητριών που φοιτούν στο σχολείο;  Π.Σ.Α. 34,06%

 

11) Να λυθεί η εξίσωση:

 

  10= x +7                                Π.Σ.Α. 34,51%



 


 

 

3. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜ/ΛΟΓΙΩΝ

Μ. Ο. ΑΡΙΘΜΟΥ ΣΩΣΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ  ΣΤΙΣ 31 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΜΕΣΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΩΣΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ

Α΄ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ

4*

14,00

45,16

Α΄ ΕΦΑΡ. ΤΕΧΝΩΝ

30

14,50

46,77

Α' ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ

38

14,66

47,28

Α΄ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ

29

17,34

55,95

Α΄ ΠΛΗΡΟΦ/ΚΗΣ

17

18,65

60,15

Α΄ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

85

19,71

63,57

B' ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ

21

14,95

48,23

Α΄ ΤΑΞΗΣ
ΑΓΝΩΣΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ

145

16,58

53,49

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ

33

 

 

ΣΥΝΟΛΟΥ

402

16,95**

54,67**

*Ο μικρός αριθμός απαντήσεων μειώνει την αξιοπιστία του αποτελέσματος
**Το αποτέλεσμα αυτό προέκυψε από τα 369 ερωτηματολόγια των μαθητών που απάντησαν σε αυτά.
5. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

 

α) Επί των αναλυτικών αποτελεσμάτων

 

1)                Οι ορθές απαντήσεις στις τέσσερις πράξεις της αριθμητικής με απλούς δεκαδικούς αριθμούς (γνώσεις δημοτικού σχολείου), κυμαίνονται μεταξύ 58,31 και 86,72%.
Τα ποσοστά επιτυχίας αυτά, για αποφοίτους Γυμνασίου, δεν μπορούν, με κανένα τρόπο, να θεωρηθούν ικανοποιητικά.

2)      Οι ασκήσεις σύγκρισης κλασμάτων με τη μονάδα (γνώσεις δημοτικού σχολείου), έχουν ποσοστά επιτυχίας από 42,28 έως 56,37%. Επίσης αυτά τα ποσοστά επιτυχίας δεν μπορούν θεωρηθούν ικανοποιητικά

3)      Η άθροιση δύο απλών ετερώνυμων κλασμάτων έχει ποσοστό επιτυχίας από 40,65 έως 42,01%. Η άθροιση δύο ομώνυμων κλασμάτων έχει ποσοστό επιτυχίας 76,15%.
Τα ποσοστά επιτυχίας αυτά δεν μπορούν να θεωρηθούν ικανοποιητικά.

4)    Οι ασκήσεις με γινόμενα δύο κλασμάτων έχουν ιδιαίτερα χαμηλά ποσοστά επιτυχίας: από 13,04 έως 22,28%.

5)    Οι ασκήσεις με κλάσματα με παρονομαστή 10 και 100 που ζητήθηκε να γραφούν ως δεκαδικοί αριθμοί, είχαν ποσοστό επιτυχίας 58,27% έως 63,69%.

6)    Οι απλές ασκήσεις δυνάμεων (0,1και 23) –γνώσεις γυμνασίου- είχαν ποσοστά επιτυχίας 45,38 και 76,15% αντίστοιχα. Ούτε εδώ τα πράγματα είναι ικανοποιητικά. Μόνο η άσκηση 131 είχε ικανοποιητικό ποσοστό επιτυχίας (96,92%).

7)    Το απλό πρόβλημα ποσοστών είχε επιτυχείς απαντήσεις γύρω στο 34%. Συνθετότερα προβλήματα ποσοστών συμπεριλαμβάνονται στα εγχειρίδια του δημοτικού σχολείου.

8)    Η απλή πρωτοβάθμια εξίσωση είχε 34,51% σωστές απαντήσεις. Ποσοστό επίσης μη ικανοποιητικό.

 

 

β) Επί των συγκεντρωτικών αποτελεσμάτων

 

1)    Εντύπωση προκαλούν οι πολύ χαμηλές επιδόσεις στο σύνολο των μαθητών της έρευνας. Το ποσοστό σωστών απαντήσεων 54,67%, επί του συνόλου των απαντησάντων, είναι πολύ χαμηλό για γνώσεις του δημοτικού σχολείου. Μια σε βάθος διερεύνηση των αιτίων, στα οποία οι επιδόσεις αυτές οφείλονται, θα καταδείκνυε τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν ώστε η κατάσταση να βελτιωθεί.

2)    Παρατηρούνται αποκλίσεις στις επιδόσεις, ανάλογα με την ειδικότητα, που φτάνουν τις 18 ποσοστιαίες μονάδες, με υψηλότερες των τομέων Οικονομίας (63,57%) και Πληροφορικής (60,15%) και χαμηλότερες των τομέων Κατασκευών (45,16%) και Εφαρμοσμένων Τεχνών (46,77%). Θα ήταν ενδιαφέρον να ερευνηθούν τα αίτια αυτών των διαφορών, αναλυτικά.

3)    Συγκρίνοντας τα αποτελέσματα των Μηχανολόγων α΄ και β΄ τάξης, παρατηρείται ότι η διαφορά των επιδόσεων τους μόλις κατά 0,95%, είναι πολύ μικρή, αν και οι μαθητές της β΄ τάξης έχουν διδαχθεί στην α΄ τάξη Μαθηματικά προχωρημένα σε σχέση με τις ασκήσεις του τεστ.

Γενικό συμπέρασμα: Οι γνώσεις των μαθητών της ΤΕΕ στα απλά μαθηματικά επιπέδου δημοτικού σχολείου βρίσκεται, για απόφοιτους γυμνασίου, σε πολύ χαμηλό επίπεδο.

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΤΜΗΜΑ ΤΕΕ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
Υπεύθυνος: Ολύμπιος Δαφέρμος
Επεξεργασία στοιχείων: Μιχ. Στραβοπόδης

 

                                                                                                                                          Αγία Παρασκευή  31-10-2005

 

ΟΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΩΝ ΤΕΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

 

1.    ΓΕΝΙΚΑ

 

Στο site  του ΥΠΕΠΘ, www.ypepth.gr, υπάρχουν στατιστικά δεδομένα για τον μαθητικό πληθυσμό των ΤΕΕ ανά Τομέα και ειδικότητα για τα τρία τελευταία σχολικά έτη. Αυτά τα στοιχεία, προκειμένου να είναι χρήσιμα για κάποιον φορέα  ή μελετητή έχουν υποστεί  επεξεργασία και  μαζί με κάποια βασικά σχόλια, παρατίθενται στην συνέχεια.
 Περιλαμβάνονται:
1) Πίνακες, που παρουσιάζουν τους αριθμούς και τα ποσοστά  των μαθητών, ανά Τομέα και Ειδικότητα, για τα τρία τελευταία σχολικά  έτη, καθώς και τις σχετικές μεταβολές μεταξύ των ετών 2002-03 και 2004-05.
Στο τέλος κάθε πίνακα ομαδοποιούνται οι συναφείς ειδικότητες Α και Β κύκλου και οι πληθυσμοί τους  παρουσιάζονται αθροιστικά.
2) Παρατηρήσεις που προκύπτουν από τους προηγούμενους πίνακες.











 

2.    ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

 

ΠΙΝΑΚΑΣ Ι

 

ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ -ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΚΥΚΛΩΝ- ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΤΕΕ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

Αυξομείωση του ποσοστού στην συνολική "πίτα" της ΤΕΕ

 

ΤΟΜΕΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ (α/α ως προς τον πληθυσμό)

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

 

1

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΣ (1)

27.095

21,82

26.477

22,38

21.364

23,76

-5.731

-21,15

+1,94

2

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ (7)

6.739

5,43

6.325

5,35

4.518

5,03

-2.221

-32,96

-0,40

3

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ (5)

13.125

10,57

12.844

10,85

10.041

11,17

-3.084

-23,50

+0,60

4

ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ (9)

3.163

2,55

2.734

2,31

1.906

2,12

-1.257

-39,74

-0,43

5

ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (8)

3.655

2,94

3.401

2,87

2.392

2,66

-1.263

-34,56

-0,28

6

ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ (13)

82

0,07

77

0,07

31

0,03

-51

-62,20

-0,03

7

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (10)

2.649

2,13

2.363

2,00

1.699

1,89

-950

-35,86

-0,24

8

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ - ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (6)

15.869

12,78

14.251

12,04

9.208

10,24

-6.661

-41,97

-2,54

9

ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ (3)

16.437

13,24

15.452

13,06

11.657

12,97

-4.780

-29,08

-0,27

10

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΣ (11)

568

0,46

601

0,51

623

0,69

+55

+9,68

+0,24

11

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (2)

21.743

17,51

20.752

17,54

15.424

17,16

-6.319

-29,06

-0,36

12

ΧΗΜΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ (12)

210

0,17

168

0,14

145

0,16

-65

-30,95

-0,01

13

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ - ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ (4)

12.815

10,32

12.882

10,89

10.901

12,12

-1.914

-14,94

+1,80

 

ΣΥΝΟΛΟ

124.150

100,00

118.327

100,00

89.909

100,00

-34.241

-27,58

 

 

Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ Ι παρατηρείται:
1) Μεγάλη μείωση του μαθητικού πληθυσμού της ΤΕΕ μεταξύ των ετών 2002-03 και 2004-05. Φτάνει τους 34.241 μαθητές, σε σύνολο 124.150, ή ποσοστό -27,58%. Αποδίδεται  κατά κύριο λόγο, στη στροφή των μαθητών προς τα Ενιαία Λύκεια και δευτερευόντως, στην γενικότερη μείωση του μαθητικού δυναμικού από χρονιά σε χρονιά.
2) Ποσοστιαία, τη μεγαλύτερη μείωση έχουν οι τομείς Κλωστοϋφαντουργίας -62%, Οικονομίας και Διοίκησης -42%, Κατασκευών -40%,  Γεωπονίας -35% και Εφαρμοσμένων Τεχνών -34%, όταν η μέση μείωση, για όλη την ΤΕΕ, είναι -27,58%.
 3) Τη μεγαλύτερη μείωση, σε απόλυτους αριθμούς, έχουν υποστεί οι τομείς Οικονομίας και Διοίκησης, Πληροφορικής και Μηχανολογικός, που είναι και οι πολυπληθέστεροι. Η μείωση αυτή είναι της τάξης των 6.000 μαθητών ανά τομέα.                                                                                                          
                                                4) Αύξηση +10% εμφανίζεται στο Ναυτικό-Ναυτιλιακό τομέα, ενώ μείωση πολύ μικρότερη της γενικής, -15%, έχει ο τομέας Αισθητικής-Κομμωτικής.                                                                                                                                                                                                          5) Το μεγαλύτερο αριθμό μαθητών προσελκύει ο Μηχανολογικός τομέας με ποσοστό 23,76% -επί του συνόλου των μαθητών της ΤΕΕ- ή 21.000 μαθητές και ο τομέας Πληροφορικής με ποσοστό 17,16% και 15.000 μαθητές. Ακολουθούν οι Υγείας-Πρόνοιας, Αισθητικής Κομμωτικής, Ηλεκτρολόγων και Οικονομίας-Διοίκησης με ποσοστά 11-13% και 10-12.000 μαθητές.                                                                                                                                                                 6) Οι πλέον ολιγάριθμοι τομείς είναι οι Κλωστοϋφαντουργίας (31μαθητές), Χημικών Εργαστηρίων (145 μαθητές) και ο Ναυτικός-Ναυτιλιακός (623 μαθητές).


 


 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΙ

 

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ (Β+Γ ΤΑΞΗ 1ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ και Α+Β ΤΑΞΗ 2ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ)

 

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

1

Μηχανών και συσ/των αυτ/νήτου

Α

2.883

17,00

2.977

16,77

2.848

19,76

-35

-1,21

2

Βιομηχανικών εγκαταστάσεων

Α

701

4,13

651

3,67

442

3,07

-259

-36,95

3

Θερμικών και Υδραυλικών εγκ.

Α

2.121

12,51

2.357

13,28

2.185

15,16

64

3,02

4

Μηχανοσυνθετών α/φών

Α

51

0,30

50

0,28

43

0,30

-8

-15,69

5

Ψυκτικών εγκ. και κλιματισμού

Α

2.468

14,55

1.943

10,94

1.495

10,37

-973

-39,42

6

Αμαξωμάτων

Α

132

0,78

130

0,73

145

1,01

13

9,85

7

Μηχανών και συσ/των αυτ/νήτου

Β

2.709

15,97

3.531

19,89

2.726

18,92

17

0,63

8

Εργαλειομηχανών CNC

Β

641

3,78

751

4,23

499

3,46

-142

-22,15

9

Συντηρητών Κ. Θ.

Β

2.516

14,84

2.693

15,17

2.182

15,14

-334

-13,28

10

Μηχανοσυνθετών α/φών

Β

58

0,34

59

0,33

46

0,32

-12

-20,69

11

Ψυκτικών εγκ. και κλιματισμού

Β

2.679

15,80

2.612

14,71

1.800

12,49

-879

-32,81

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

16.959

100,00

17.754

100,00

14.411

100,00

-2548

-15,02


 

 

 

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ Α+Β ΚΥΚΛΟΥ

 

 

(1+5) Αυτοκινήτου

Α+Β

5.724

33,75

6.638

37,39

5.719

39,68

-5

-0,09

 

(2+7) Εργαλειομηχανών

Α+Β

1.342

7,91

1.402

7,90

941

6,53

-401

-29,88

 

(3+8) Θερμοϋδραυλικών

Α+Β

4.637

27,34

5.050

28,44

4.367

30,30

-270

-5,82

 

Μηχανοσυνθετών α/φών (4+10)

Α+Β

109

0,64

109

0,61

89

0,62

-20

-18,35

 

Ψυκτικών εγκ. και κλιματισμού (5+11)

Α+Β

5.147

30,35

4.555

25,66

3.295

22,86

-1852

-35,98



Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ ΙΙ παρατηρείται ότι:

1) Πολυπληθέστερη ειδικότητα είναι του Αυτοκινήτου με ποσοστό 40% και μηδαμινή μείωση (-0,09%). Ακολουθούν  των Θερμοϋδραυλικών με ποσοστό 30% και μικρή μείωση (-5,82%) και των Ψυκτικών με 26% και σοβαρή μείωση (-36%).
2) Η πιο ολιγάριθμη ειδικότητα είναι των Αεροσκαφών με 89 μαθητές.
3) Αρκετά μεγάλη είναι και η μείωση στην ειδικότητα των Εργαλειομηχανών (-30%).



 


 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΙΙ

 

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ  (Β+Γ ΤΑΞΗ 1ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ και Α+Β ΤΑΞΗ 2ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ)

 

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

1

Ηλεκτρονικός Συσκευών-Εγκαταστάσεων και Υπολογιστικών Μονάδων

Α

1.976

53,64

1.806

43,47

1.374

46,17

-602

-30,47

2

Ηλεκτρονικός Υπολογιστικών Συστημάτων και Δικτύων

Β

1.065

28,91

1.244

29,94

1.038

34,88

-27

-2,54

3

Ηλεκτρονικός Οπτικοακουστικών Συστημάτων

Β

643

17,45

1.105

26,59

564

18,95

-79

-12,29

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

3.684

100,00

4.155

100,00

2.976

100,00

-708

-19,22



Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ ΙΙΙ παρατηρείται ότι:

Η ειδικότητα με τη μεγαλύτερη ζήτηση στον Β΄ κύκλο είναι εκείνη των Η/Υ,  με αμετάβλητο πρακτικά πληθυσμό, και ακολουθεί των Οπτικ/κών μέσων με το μισό αριθμό μαθητών.


 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΙV

 

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ  (Β+Γ ΤΑΞΗ 1ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ και Α+Β ΤΑΞΗ 2ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ)

 

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

1

Ηλεκτρολογικών Εγκαταστάσεων Κτιρίων

Α

3.363

38,56

3.369

39,69

2.853

43,51

-510

-15,17

2

Ηλεκτρολογικών Συστημάτων Αυτοκινήτου 

Α

694

7,96

603

7,10

446

6,80

-248

-35,73

3

 Εγκαταστάσεων Κτιρίων και Βιομηχανικών Χώρων

Β

3.726

42,72

3.792

44,67

2.771

42,26

-955

-25,63

4

Ηλεκτρομηχανικών  Συστημάτων και Αυτοματισμού Αυτοκινήτου 

Β

938

10,76

724

8,53

487

7,43

-451

-48,08

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

8.721

100,00

8.488

100,00

6.557

100,00

-2164

-24,81

 

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ Α+Β ΚΥΚΛΟΥ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Εγκαταστάσεων (1+3)

A+B

7.089

81,29

7.161

84,37

5.624

85,77

-1465

-20,67

 

Ηλεκ/γία Αυτοκινήτου (2+4)

A+B

1.632

18,71

1.327

15,63

933

14,23

-699

-42,83

 

 

Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ ΙV παρατηρείται ότι:

Η ειδικότητα με τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι εκείνη των Εγκαταστάσεων με ποσοστό 86% και μείωση –20% .Ακολουθεί με μικρό ποσοστό (14%), της Ηλεκτρολογίας αυτοκινήτου όπου παρατηρείται πολύ μεγάλη πτώση (-43%). 


 

ΠΙΝΑΚΑΣ V

 

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΜΕΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ (Β+Γ ΤΑΞΗ 1ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ και Α+Β ΤΑΞΗ 2ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ)

 

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

1

Σχεδιαστών τεχνικών έργων με χρήση Η/Υ

Α

490

24,43

409

22,82

218

17,03

-272

-55,51

2

Κτιριακών έργων

Α

518

25,82

515

28,74

329

25,70

-189

-36,49

3

Σχεδιαστών τεχνικών έργων με χρήση Η/Υ

B

470

23,43

477

26,62

332

25,94

-138

-29,36

4

Κτιριακών έργων

Β

528

26,32

391

21,82

401

31,33

-127

-24,05

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

2.006

100,00

1.792

100,00

1.280

100,00

-726

-36,19

 

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ Α+Β ΚΥΚΛΟΥ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχεδιαστών τεχνικών έργων με χρήση Η/Υ (1+3)

Α+Β

960

47,86

886

49,44

550

42,97

-410

-42,71

 

Κτιριακών έργων (2+4)

Α+Β

1.046

52,14

906

50,56

730

57,03

-316

-30,21

 

 

Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ V παρατηρείται ότι:

Οι σύο ειδικότητες βρίσκονται στα ίδιο περίπου επίπεδο από πλευράς μαθητών με πολύ μεγάλα ποσοστά μείωσης του πληθυσμού τους, μεταξύ των δύο ετών σύγκρισης (-42% και –30% την στιγμή που η μέση μείωση είναι –27.58%).
 Η μεγάλη αυτή πτώση είναι ανησυχητική και χρειάζεται διερεύνηση. 


 

ΠΙΝΑΚΑΣ VΙ

 

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΜΕΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (Β+Γ ΤΑΞΗ 1ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ και Α+Β ΤΑΞΗ 2ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ)

 

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

1

Σχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων

Α

416

17,82

429

19,72

299

18,82

-117

-28,13

2

Γραφικών Τεχνών

Α

508

21,77

490

22,53

364

22,91

-144

-28,35

3

Συντήρησης Έργων Τέχνης-Αποκατάστασης Επιπλοποιίας

Α

82

3,51

85

3,91

49

3,08

-33

-40,24

4

Επιπλοποιίας

Α

32

1,37

33

1,52

27

1,70

-5

-15,63

5

Κεραμικής-Πηλοπλαστικής

Α

4

0,17

3

0,14

5

0,31

+1

25,00

6

Ψηφιδογραφίας-Υαλογραφίας

Α

0

0,00

21

0,97

15

0,94

15

 

7

Αργυροχρυσοχοΐας

Α

71

3,04

48

2,21

3

0,19

-68

-95,77

8

Ωρολογοποΐας

Α

4

0,17

0

0,00

0

0,00

-4

-100,00


 

 

9

Σχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων

B

414

17,74

390

17,93

271

17,05

-143

-34,54

10

Γραφικών Τεχνών

B

548

23,48

452

20,78

397

24,98

-151

-27,55

11

Συντήρησης Έργων Τέχνης-Αποκατάστασης Επιπλοποιίας

B

107

4,58

78

3,59

68

4,28

-39

-36,45

12

Επιπλοποιίας

B

34

1,46

34

1,56

38

2,39

4

11,76

13

Κεραμικής-Πηλοπλαστικής

B

4

0,17

4

0,18

0

0,00

-4

-100,00

14

Ψηφιδογραφίας-Υαλογραφίας

B

0

0,00

10

0,46

13

0,82

+13

 

15

Αργυροχρυσοχοΐας

B

110

4,71

95

4,37

40

2,52

-70

-63,64

16

Ωρολογοποΐας

B

0

0,00

3

0,14

0

0,00

0

 

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

2.334

100,00

2.175

100,00

1.589

100,00

-745

-31,92

 

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ Α+Β ΚΥΚΛΟΥ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Σχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων (1+9)

A+B

830

35,56

819

35,09

570

24,42

-260

-31,33

2

Γραφικών Τεχνών (2+10)

A+B

1.056

45,24

942

40,36

761

32,60

-295

-27,94

3

Συντήρησης Έργων Τέχνης-Αποκατάστασης Επιπλοποιίας (3+11)

A+B

189

8,10

163

6,98

117

5,01

-72

-38,10

4

Επιπλοποιίας (4+12)

A+B

66

2,83

67

2,87

65

2,78

-1

-1,52

5

Κεραμικής-Πηλοπλαστικής (5+13)

A+B

8

0,34

7

0,30

5

0,21

-3

-37,50

6

Ψηφιδογραφίας-Υαλογραφίας (6+14)

A+B

0

0,00

31

1,33

28

1,20

+28

 

7

Αργυροχρυσοχοΐας (7+15)

A+B

181

7,75

143

6,13

43

1,84

-138

-76,24

8

Ωρολογοποΐας (8+16)

A+B

4

0,17

3

0,13

0

0,00

-4

-100,00

 

 

 

Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ παρατηρείται ότι:

1) Πολυπληθέστερες ειδικότητες είναι η Γραφικών Τεχνών με 33% και η Εσωτερικών Χώρων  με 24%.
2) Στις υπόλοιπες οι μαθητές είναι πολύ λίγοι. Κάποιες ειδικότητες είναι στα πρόθυρα της εξαφάνισης (Ωρ/ποιία, Κεραμική,Ψηφιδογραφία).


 

ΠΙΝΑΚΑΣ VIΙ

 

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΜΕΑ ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ-ΕΝΔΥΣΗΣ (Β+Γ ΤΑΞΗ 1ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ και Α+Β ΤΑΞΗ 2ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ)

 

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

1

Υφάσματος/Ένδυσης

Α

25

42,37

24

52,17

10

37,04

-15

-60,00

2

Υφάσματος/Ένδυσης

B

34

57,63

22

47,83

17

62,96

-17

-50,00

 

ΣΥΝΟΛΟ      (A+B)

 

59

100,00

46

100,00

27

100,00

-32

-54,24

 

 

Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ VΙΙ παρατηρείται ότι:

 

Η ειδικότητα αυτή είναι υπό εξαφάνιση. Έχει μόνο 27 μαθητές σε όλους τους κύκλους και μείωση –54%.

 


 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ VΙII

 

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ -ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (Β+Γ ΤΑΞΗ 1ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ και Α+Β ΤΑΞΗ 2ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ)

 

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

1

Επιχειρηματικής Γεωργίας

Α

367

23,02

354

23,68

229

19,83

-138

-37,60

2

Φυτοτεχνικών Επιχειρήσεων-Αρχιτεκτονικής Τοπίου

Α

202

12,67

225

15,05

183

15,84

-19

-9,41

3

Τεχνολογίας Τροφίμων και Εμπορίας (Marketing) Γεωργικών Προϊόντων

Α

107

6,71

113

7,56

86

7,45

-21

-19,63

4

Περιβάλλοντος και Αγροτουρισμού

Α

68

4,27

29

1,94

36

3,12

-32

-47,06

5

Φυτικής Παραγωγής

Β

479

30,05

391

26,15

287

24,85

-192

-40,08

6

Κηποτεχνίας

Β

170

10,66

196

13,11

148

12,81

-22

-12,94

7

Τεχνολογίας & Ελέγχου Τροφίμων

Β

201

12,61

120

8,03

148

12,81

-53

-26,37

8

Επιχειρήσεων Αγροτουρσμού & Αγροβιοτεχνίας

Β

0

0,00

67

4,48

38

3,29

38

 

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

1.594

100,00

1.495

100,00

1.155

100,00

-439

-27,54


 

 

 

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ Α+Β ΚΥΚΛΟΥ

 

 

Επιχειρηματικής Γεωργία Φυτικής Παραγωγής (1+5)

A+B

846

53,07

745

46,74

516

32,37

-330

-39,01

 

Φυτοτεχνικών Επιχειρήσεων Αρχιτεκτονικής Τοπίου Κηποτεχνίας (2+6)

A+B

372

23,34

421

26,41

331

20,77

-41

-11,02

 

Τεχνολογίας Τροφίμων (3+7)

A+B

308

19,32

233

14,62

234

14,68

-74

-24,03

 

Αγροτουρισμού (4+8)

A+B

68

4,27

96

6,02

74

4,64

+6

+8,82

 

 

Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ VΙΙΙ παρατηρείται ότι:

 

Η Τομέα περιλαμβάνει τέσσερις ομάδες ειδικοτήτων με ισχυρότερη εκείνη της Φυτικής Παραγωγής (32%) και ασθενέστερη του Αγροτουρισμού (4,64% μόνο 74 μαθητές), η οποία όμως έχει αυξανόμενη ζήτηση (+9%).
Οι άλλες δύο ειδικότητες βρίσκονται σε ικανοποιητικό επίπεδο από πλευράς αριθμού μαθητών και ποσοστών μεταβολής πληθυσμού.

 


 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ IX

 

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΜΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (Β+Γ ΤΑΞΗ 1ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ και Α+Β ΤΑΞΗ 2ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ)

 

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

1

Υπαλλήλων Οικονομικών Υπηρεσιών

Α

2.972

25,57

2.792

26,23

2.010

28,65

-962

-32,37

2

Υπαλλήλων Διοίκησης

Α

2.140

18,41

1.786

16,78

989

14,10

-1151

-53,79

3

Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

Α

672

5,78

639

6,00

359

5,12

-313

-46,58

4

Υπαλλήλων Οικονομικών Υπηρεσιών

Β

2.942

25,31

2.782

26,14

1.936

27,60

-1006

-34,19

5

Υπαλλήλων Διοίκησης

Β

2.077

17,87

1.937

18,20

1.212

17,28

-865

-41,65

6

Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

Β

820

7,05

707

6,64

509

7,26

-311

-37,93

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

11.623

100,00

10.643

100,00

7.015

100,00

-4608

-39,65

 

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ Α+Β ΚΥΚΛΟΥ

 

 

Υπαλλήλων Οικονομικών Υπηρεσιών (1+4)

Α+Β

5.914

50,88

5.574

52,37

3.946

56,25

-1968

-33,28

 

Υπαλλήλων Διοίκησης (2+5)

Α+Β

4.217

36,28

3.723

34,98

2.201

31,38

-2016

-47,81

 

Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων (3+6)

Α+Β

1.492

12,84

1.346

12,65

868

12,37

-624

-41,82

 



 

Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ ΙΧ παρατηρείται ότι:

 

Ο Τομέας περιλαμβάνει τρεις ειδικότητες. Πολυπληθέστερη είναι εκείνη των λογιστών με ποσοστό 56% και σχετικά μεγάλη μείωση (–33%). Πολύ μεγαλύτερες μειώσεις εμφανίζουν οι άλλες δύο ειδικότητες (–42%) και (-48%).
  

 

ΠΙΝΑΚΑΣ X

 

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ (Β+Γ ΤΑΞΗ 1ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ και Α+Β ΤΑΞΗ 2ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ)

 

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

1

Βοηθών Νοσηλευτών

Α

1.645

14,67

1.746

16,30

1.629

19,74

-16

-0,97

2

Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων

Α

1.380

12,31

1.258

11,74

973

11,79

-407

-29,49

3

Βοηθών Οδοντοτεχνιτών

Α

156

1,39

171

1,60

128

1,55

-28

-17,95

4

Βοηθών Ιατρικών-Βιολογικών-Ακτινολογικών Εργαστηρίων και Φαρμακείων

Α

611

5,45

651

6,08

556

6,74

-55

-9,00

5

Διατροφής Διαιτολογίας

Α

128

1,14

150

1,40

96

1,16

-32

-25,00

6

Βοηθών Φυσικοθεραπευτών

Α

603

5,38

547

5,11

355

4,30

-248

-41,13

7

Κοινωνικών Φροντιστών

Α

57

0,51

56

0,52

39

0,47

-18

-31,58

8

Βοηθών Νοσηλευτών

Β

3.286

29,30

3.162

29,52

2.356

28,55

-930

-28,30

9

Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων

Β

1.691

15,08

1.376

12,85

964

11,68

-727

-42,99

10

Βοηθών Οδοντοτεχνιτών

Β

178

1,59

128

1,20

132

1,60

-46

-25,84

11

Βοηθών Ιατρικών-Βιολογικών Εργαστηρίων

Β

604

5,39

617

5,76

446

5,40

-158

-26,16

12

Διατροφής Διαιτολογίας

Β

131

1,17

112

1,05

114

1,38

-17

-12,98

13

Βοηθών Φυσικοθεραπευτών

Β

636

5,67

618

5,77

420

5,09

-216

-33,96

14

Κοινωνικών Φροντιστών

Β

44

0,39

50

0,47

30

0,36

-14

-31,82

15

Βοηθών Ακτινολογικών Εργαστηρίων

Β

40

0,36

48

0,45

0

0,00

-40

-100,00

16

Βοηθών Φαρμακείων

Β

24

0,21

21

0,20

15

0,18

-9

-37,50

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

11.214

100,00

10.711

100,00

8.253

100,00

-2961

-26,40

 

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ Α+Β ΚΥΚΛΟΥ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Βοηθών Νοσηλευτών (1+8)

A+B

4.931

43,97

4.908

45,82

3.985

48,29

-946

-19,18

 

Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων (2+9)

A+B

3.071

27,39

2.634

24,59

1937

23,47

-1134

-36,93

 

Βοηθών Οδοντοτεχνιτών (3+10)

A+B

334

2,98

299

2,79

260

3,15

-74

-22,16

 

Βοηθών Ιατρικών-Βιολογικών- Ακτινολογικών Εργαστηρίων και  Φαρμακείων (4+11+15+16)

A+B

1.279

11,41

1.337

12,48

1017

12,32

-262

-20,48

 

Διατροφής Διαιτολογίας(5+12)

A+B

259

2,31

262

2,45

210

2,54

-49

-18,92

 

Βοηθών Φυσικοθεραπευτών (6+13)

A+B

1.239

11,05

1.165

10,88

775

9,39

-464

-37,45

 

Κοινωνικών Φροντιστών (7+14)

A+B

101

0,90

106

0,99

69

0,84

-32

-31,68

 

 

 

Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ Χ παρατηρείται ότι:

 

Οι ειδικότητες του Τομέα μπορούν να ομαδοποιηθούν σε επτά κατηγορίες. Ισχυρότερη είναι εκείνη των Νοσηλευτών που περιλαμβάνει το 48% των μαθητών. Ακολουθούν Βρεφ/κοι με 23%, Βοηθοί-γενικώς με  12% και Φυσιοθ/τές με 9%.
Τη μικρότερη μείωση (η οποία μπορεί να θωρηθεί σαν αύξηση σε σύγκριση με το –27,58% της γενικής μείωσης) υφίσταται η ειδικότητα της Διαιτολογίας (-18,92%).  


ΠΙΝΑΚΑΣ XI

 

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΜΕΑ ΝΑΥΤΙΚΟΥ-ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΥ (Β+Γ ΤΑΞΗ 1ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ και Α+Β ΤΑΞΗ 2ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ)

 

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

1

Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού

Α+B

426

95,00

308

91,39

354

86,00

-72

-16,9

2

Μηχανικών  Εμπορικού Ναυτικού

Α+B

20

5,00

29

8,61

58

14,00

+38

 +190

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

446

100,00

337

100,00

412

100,00

-34

-7,6



 

Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ ΧΙ παρατηρείται ότι:

 

Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών παρακολουθεί την ειδικότητα των Πλοιάρχων (85%), ενώ σε άνοδο βρίσκεται η ειδικότητα των Μηχανικών  (+190%). Το μικρό ποσοστό μείωσης των μαθητών συνολικά, σε σύγκριση με το γενικό των ΤΕΕ, δείχνει ότι ο Τομέα βρίσκεται σε άνοδο.

 

 

 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ XII

 

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  (Β+Γ ΤΑΞΗ 1ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ και Α+Β ΤΑΞΗ 2ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ)

 

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

1

Υποστήριξη Συστημάτων Υπολογιστών

Α

8.232

55,40

7.568

51,12

5.854

51,24

-2378

-28,89

2

Υποστήριξη Συστημάτων-Εφαρμογών και Δικτύων Υπολογιστών

B

6.626

44,60

7.236

48,88

5.571

48,76

-1055

-15,92

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

14.858

100,00

14.804

100,00

11.425

100,00

-3433

-23,11

 

 

Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ ΧΙΙ παρατηρείται ότι:

Η ειδικότητα έχει μεγάλο αριθμό μαθητών. Η μείωση του πληθυσμού της ( -23,11%) είναι μικρότερη από τη μέση μείωση των ΤΕΕ (–27,58%).

 


 

 

 

 

 

 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ XΙII

 

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΜΕΑ ΧΗΜΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  (Β+Γ ΤΑΞΗ 1ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ και Α+Β ΤΑΞΗ 2ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ)

 

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

1

Χημικών Εργαστηρίων και Ποιοτικού Ελέγχου Υλικών

Α

50

42,37

44

46,81

48

48,98

-2

-4,00

2

Χημικών Εργαστηρίων και Ποιοτικού Ελέγχου Υλικών

B

68

57,63

50

53,19

50

51,02

-18

-26,47

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

118

100,00

94

100,00

98

100,00

-20

-16,95

 

 

 

Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ ΧΙΙΙ παρατηρείται ότι:

Ο Τομέας είναι ολιγομελής. Η πορεία του όμως δεν είναι φθίνουσα, αφού η μείωση του πληθυσμού των μαθητών του είναι μικρότερη από την γενική μείωση των ΤΕΕ.

 


 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ XIV

 

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΜΕΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ-ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ (Β+Γ ΤΑΞΗ 1ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ και Α+Β ΤΑΞΗ 2ΟΥ ΚΥΚΛΟΥ)

 

 

 

2002-03

2003-04

2004-05

ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ 02-03 και 04-05

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Πληθυσμός

Ποσοστό %

Σε απόλυτο αριθμό

Ποσοστό %

1

Αισθητικής Τέχνης

Α

732

9,16

928

9,16

674

9,75

-58

-7,92

2

Κομμωτικής Τέχνης

Α

2964

37,07

3.016

37,07

2.660

38,47

-304

-10,26

3

Αισθητικής Τέχνης

Β

734

9,18

843

9,18

962

13,91

+228

+31,06

4

Κομμωτικής Τέχνης

Β

3.565

44,59

3.389

44,59

2.619

37,87

-946

-26,54

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

7.995

100,00

8.176

100,00

6.915

100,00

-1080

-13,51

 

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ Α+Β ΚΥΚΛΟΥ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αισθητικής Τέχνης (1+3)

Α+B

1.466

18

1.771

18

1.636

24

+170

+11,59

 

Κομμωτικής Τέχνης (2+4)

Α+B

6.529

82

6.405

82

5.279

76

-1.250

-19,14

 

 

 

 

Από τα δεδομένα του ΠΙΝΑΚΑ ΧΙV παρατηρείται ότι:

 

Από τις δύο ειδικότητες του Τομέα το μεγαλύτερο ποσοστό αντιστοιχεί στην Κομμωτική με 76%.

Μεγάλη ώθηση παρουσίασε η Αισθητική τα τελευταία χρόνια (+11,59%).
 Προβληματίζει η μεγάλη μείωση στους πληθυσμούς της Α τάξης από το 2003-04 στο 2004-05 και στις δύο ειδικότητες, η οποία μπορεί να επιφυλλάσει περαιτέρω μεγάλες μειώσεις μελλοντικά.



 

 

 

Κεντρική σελίδα ]

Αποστολή αλληλογραφίας προς skotaras@sch.gr με ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με αυτήν την τοποθεσία Web.
Τελευταία τροποποίηση: 28/11/11