Η σημασία της Διαπολιτισμικής - Διαθεματικής προσέγγισης της ξένης γλώσσας.

Τα θέματα που μελετήθηκαν επέτρεψαν στους μαθητές να γνωρίσουν και να αποκρυπτογραφήσουν τα μυστήρια και τα διφορούμενα της Γαλλικής γλώσσας, τις κοινωνικές πρακτικές και δοξασίες. Επέτρεψε επίσης στην καθηγήτρια της Γαλλικής γλώσσας να εφαρμόσει Διαθεματικό σχέδιο εργασίας στο σχολείο με τη συνεργασία καθηγητών και άλλων ειδικοτήτων.

Η Γαλλία και οι πολιτισμικές πρακτικές των Γάλλων προσεγγίστηκαν σφαιρικά όχι μόνο από τους 19 μαθητές που αποτέλεσαν την ομάδα του Πολιτιστικού προγράμματος αλλά και από το σύνολο των μαθητών του 2ου Γυμνασίου Καισαριανής που έχουν επιλέξει τη Γαλλική ως 2η ξένη γλώσσα. τόσο στο πλαίσιο του μαθήματος της Γαλλικής Γλώσσας όσο και στο πλαίσιο των άλλων μαθημάτων. (Λίγα λεπτά στο τέλος κάθε διδακτικής ώρας (Σεπτέμβριος-Νοέμβριος 2004)ήταν αρκετά να οδηγήσουν τους μαθητές να σκεφτούν στην ξένη γλώσσα και στις πολιτισμικές της πρακτικές.

Το σχέδιο ολοκληρώθηκε με μια εκδήλωση για τη Γαλλία που παρουσιάστηκε στο Δημαρχείο της Καισαριανής στις 26-11-04 με τον τίτλο: “Η ημέρα της Γαλλίας”- “La journée de la France” και αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τις προσωπικές δημιουργίες των μαθητών στη Γαλλική γλώσσα.

◄ ΑρχικήΕπόμενη ►